Технологія виробництва продукції тваринництва

21 травня 2018, 0:46

 У серце увійде лише те,

що йде від серця.

Жан-Жак Руссо.

    Коли я дізналася про те, що в наступному семестрі ми будемо вивчати нову дисципліну  «Технологія виробництва продукції тваринництва», сказати що я здивувалася – нічого не сказати. Після вивчення у першому семестрі дисципліни «Технологія виробництва продукції рослинництва» я думала, що більше не буду вивчати дисципліни, які не стосуються моєї спеціальності. Але мені довелося зіткнутися з цим вдруге. Староста повідомив нас, що наші заняття будуть проходити в стайні. Спочатку всі подумали, що це жарт, але прийшовши на першу пару саме туди, ми зрозуміли, що все серйозно. На цій першій парі ми познайомилися з нашим викладачем Миколою Гавриловичем, який виявився дуже цікавою людиною. Він пояснив суть курсу та розповів усі нюанси дисципліни. Ми зареєструвалися на сайті викладача, де публікувалася інформація стосовно дисципліни. Найбільше мене здивувало те, що він виявився єдиним викладачем із усіх тих, які в нас викладали за весь період навчання, який має цікавий підхід до викладання своєї дисципліни і до спілкування із студентами. У нього є власні «фішки», які нас дивували з кожною парою все більше і більше. Наприклад, один із студентів складає протокол, в якому фіксує все, що відбувається на парі, або відомі провокації від Миколи Гавриловича, які заведуть в глухий кут будь-кого. Протягом навчального семестру ми ознайомилися з такими темами: ріст та розвиток сільськогосподарських тварин; екстер’єр, конституція та інтер’єр сільськогосподарських тварин; основи розведення та гігієни тварин; основи годівлі сільськогосподарських тварин; технологія виробництва молока та яловичини; технологія виробництва свинини; технологія виробництва сільськогосподарської птиці; технологія виробництва продукції бджільництва; продуктивність сільськогосподарських тварин, а саме: молочна продуктивність, м’ясна продуктивність, вовнова продуктивність, продуктивні якості свиноматок, яєчна продуктивність; оцінка роботоздатності коня. Найбільш цікавими для мене були теми росту та розвитку тварин та основи годівлі тварин. Я ознайомилася з різними методами обліку й аналізу росту  сільськогосподарських тварин і оволоділа технікою розрахунку абсолютного і відносного, а також вивчила періоди онтогенезу, поняття зрілості тварин та розв’язувала завдання на визначення абсолютного приросту тварин. Під час проходження теми – годівля тварин, я ознайомилася з теоретичними основами годівлі тварин та економічною оцінкою раціонів, навчилася визначати річну потребу в кормах для сільськогосподарських тварин по нормах витрати поживних речовин на виробництво продукції та виконала завдання відповідно до даної теми у робочому зошиті. Найскладнішими для мене були теми екстер’єру, конституції та інтер’єру сільськогосподарських тварин, а також основи розведення та гігієни тварин. Було важко вивчити статі сільськогосподарських тварин, визначати тип будови тіла, вади і недоліки екстер’єру, розібратися із системою ідентифікації тварин. Орієнтуватися у темах курсу я можу, у деяких краще, а у деяких – гірше. Протягом навчальної роботи я виконала вісім практичних робіт та заповнила 11 тем робочого зошита, а також виконала групове завдання викладача на початку курсу, а саме: презентація на тему «Статі, екстер’єр, конституція та внутрішня будова вівці». Пари проходили дуже цікаво, у формі спілкування студентів з викладачем, коли кожний міг спитати хвилюючі питання і одразу ж, у формі діалогу, отримати відповідь. Двічі ми відвідувати стайню, де знаходяться коні, в другий раз у нас навіть була можливість покататися верхи. Нам провели екскурсію, пояснили все на живих прикладах. Це було дуже цікаво. Можу сказати стовідсотково, що на початку курсу даної дисципліни, я не знала, що мені, на справді, дуже сподобається предмет.  За це я вдячна викладачу. Для фахівців моєї спеціальності дуже важливо вміти правильно використовувати подану інформацію, аналізувати, креслити графіки і схеми, підраховувати дані, робити висновки. Саме це ми і робили на парах, тому це безумовно дуже корисний досвід, особливо коли ти вчишся цьому в дуже цікавій для себе формі. І не важливо, що ця інформація, на пряму не належала до  моєї спеціальності. Тобто, можна зробити висновок, що дана дисципліна пішла мені на користь, і якщо мене запитають, чи сподобалось мені вивчати технології виробництва продукції тваринництва, я відповім так без частки сумніву.

Мусатова Анна Володимирівна

студентка 1 курсу, 4 групи,фінанси,

банківська справа та страхування

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook