Доцент кафедри ветеринарно-санітарної експертизи Галабурда М.А. вивчала досвід організації навчального процесу в приватному університеті Франції

29 квітня 2017 року
Франція, Париж

Доцент кафедри ветеринарно-санітарної експертизи Галабурда М.А. повернулася зі стажування в Міжнародному Університеті Шиллера за темою "Організація навчального процесу, інноваційні методи та технології навчання"

Програма стажування містила три модулі:

1. Організація навчання, програми та напрями підготовки студентів в Міжнародному університеті Шиллера.

2. Інноваційні методи начання: інтеграція передових технологій, наукових досягнень та практичного досвіду.

3. Інтернаціоналізація навчального процесу та підготовка фахівців світового рівня: унікальний досвід Міжнародного університету Шиллера.

 

Міжнародний університет Шиллера (Schiller International University) був заснований в 1964 році за ініціативою Уолтера Лейбрехта (Walter Leibrecht) для американських студентів, що бажали продовжувати свою освіту за кордоном, спершу у Німеччині. Перші філії університету було започатковано у США (Тампа Бей, Фдоріда) та Німеччині (Гайдельберг). Пізніше було відкрито відділення у Парижі в 1968 році, а потім в Мадриді і Лондоні в 1970-і роки. Парижський кампус спеціалізується на підготовці фахівців з міжнародного бізнесу та дипломатії.
Основною концепцією університету є надання міжнародної освіти та індивідуальна і професійна підготовка студентів для міжнародної кар’єри. В навчальному процесі значна увага приділяється розвитку міжнародних та міжкультурних компетенцій, в тому числі завдяки іноземній мові навчання, обміном студентів між філіями та іншим можливостям міжнародної співпраці й інтенсивній взаємодії між людьми з різним досвідом.


В основі навчального процесу покладені унітарні (межах всіх філій університету) п’ятирічні навчальні плани, що дозволяє студентам вільно змінювати місце навчання в межах філій університету. Кожний новий семестр чи рік навчання може відбуватися в новій країні. Випускники Міжнародного університету Шиллера отримують два дипломи: США та Великобританії, а саме Університету Роухемптон (Roehampton) в Лондоні, що відповідно, визнаються у США та 45 країнах Болонської угоди. Таким чином, розширюється потенційний ринок майбутнього працевлаштування.
Ще однією особливістю університету, як і багатьох інших європейських ВИШів є робота у невеликих групах. В аудиторії повинно бути не більше 12 студентів, як правило, з різних країн. Це дозволяє проводити кожне заняття (лекцію, семінар) із обов'язковими елементами діалогу: мінімум п'ять питань кожному студенту. Керівництво закладу забезпечує студентам умови для проходження практики в посольствах та головних офісах світових корпорацій. Посли та президенти компаній керують магістерськими роботами.


Бюрократизація навчального процесу мінімальна. Ні структурно-логічних схем, ні концепцій розвитку спеціальності, ні навчально-методичних комплексів на кожну дисципліну, ні індивідуальних планів викладача, ні журналів навантаження. Професор повинен працювати зі студентами, проводити заняття в різних країнах, займатися наукою, а не виробництвом паперів.

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook