Учасники студентської конференції обговорили напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі України

27 квітня 2017 року

     25 квітня 2017 року пройшла науково-практична студентська конференція «Напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі України», організована кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі.

     Її доповідачами були представники компанії Latifundist Media Ярославна Ткаченко та Альона Дяченко. Вони підняли тематику маркетингу і комунікації та їх значення для агробізнесу. Вони ближче познайомили студентів зі своєю компанією, найуспішнішими проектами, історією їх створення та поділилися цінним практичним досвідом. А також наголосили на важливості креативного підходу та відданості своїй справі у роботі маркетологів, значимості володіння комунікаційними навиками в роботі з клієнтами, партнерами та колегами.

     Гості конференції подарували кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі настільну бізнес-гру Latifundia, яка навчає основам українського агробізнесу. Тепер у студентів-маркетологів з’явилась можливість випробувати себе в ролі справжнього українського аграрія. Сподіваємося, що така спільна робота сприятиме подальшій співпраці між нашим університетом та компанією Latifundist Media

 

     Молодь взяла активну участь у обговоренні актуальних питань сучасного агробізнесу. Оргкомітет оцінив виступи всіх учасників та визначив переможців. 1-ше місце розділили Марина Щерба та Анна Папуша, 2-ге – Каріне Подолян та Лілія Горбенко, а 3-тє - Дмитро Ситник та Ірина Мончук. Окремо були відзначені постерні презентації. Тут кращими виявилися Марина Хоменко та Катерина Іванова

Ярослава Ларіна,
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі,
Калина Луцій,
аспірант  

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook