Олександра Пархоменко - заслужений майстер спорту України, яка обрала педагогіку та інформаційні технології

9 квітня 2017 року

     Нещодавно аспірантці кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті Олександрі Пархоменко присвоєно звання заслуженого майстра спорту України. Наша розмова про спорт і науку в житті дівчини.

  – Олександро, чи сподівалася ти, коли починала займатися спортом досягти таких вершин?
     – Я виросла серед кубків і медалей моїх батьків. І цілком зрозуміло, що мені теж хотілось здобувати такі трофеї. Але і це не стало вирішальним. Для мене спорт це більше сімейний відпочинок і улюблена справа, ніж важка праця. Адже майже всі вихідні ми проводимо разом – на змаганнях чи тренуваннях. Природа, цікава справа, фізичне навантаження по своїм силам, приємне оточення – кому таке може не сподобатись? Так думала дуже довго, аж поки не зрозуміла, чим насправді за ці роки для мене став спорт, коли через вагітність змушена була зробити перерву. 

 

  – Яке зі спортивних змагань, де ти брала участь було для тебе найважчим?
     – Найважчою для мене стала дистанція чемпіонату світу з радіопеленгації на діапазоні 144 МГц в 2010 році в Хорватії. Ми бігали високо в горах, було холодно і лила злива. Примхливі короткі хвилі відбивались від усіх пагорбів і через дощ майже неможливо було зрозуміти, який з сигналів веде до схованого передавача. Я ледь вклалась у контрольний час: за 2.5 години набігала більше 20 кілометрів і була останньою серед жінок, які знайшли всі сховані передавачі. Тож коли дізналась, що посіла 6-те місце, моєму подиву не було краю. Таких моральних і фізичних зусиль я не докладала до жодного призового місця на чемпіонатах світу.

 

– Як вдається поєднувати тренування і науку? До речі, якою є тема твоєї наукової роботи?
     – Ще зі школи я звикла все встигати: і навчатись, і бігати, і займатись чимось ще для душі (захоплювалася танцями, театром, малюванням). А з 2012 року до цього переліку додалася наука – почала викладати комп’ютерні науки. І тема моєї дисертації відповідна – «Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх молодших спеціалістів-екологів». Як все поєднати? Мій секрет простий: маю чудову родину і чоловіка, які в усьому мені допомагають, і дитину, для якої хочеться бути кращою і в усьому подавати приклад.

 

Розмовляла Ірина Білоус 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook