Семінар-нарада в Ніжинському агротехнічному інституті щодо ефективної реалізації магістерських програм

13 березня 2017 року

     10 березня в Ніжинський агротехнічний інститут з робочим візитом завітали проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша та начальник відділу регіонального розвитку, дистанційної освіти та заочного навчання Олег Єресько.

     У центрі уваги – ефективна реалізація магістерських програм, набір за якими інститут вперше розпочне з вересня 2017 року. Імідж навчального закладу і всі його можливості мають бути закладені в компетенції підготовки студентів-магістрів. Саме тому було ініційовано проведення семінару-наради із адміністрацією інституту, завідувачами випускових кафедр та науково-педагогічними працівниками, що забезпечуватимуть викладання дисциплін магістрам в інституті. 
     Учасники наради зупинилися на вимогах якості підготовки магістрів, що ставить перед собою університет та заходах їх практичної реалізації. Це проведення загальноінститутської постерної конференції студентів магістратури, попередній захист робіт на випускових кафедрах, активне використання електронних освітніх курсів, ведення реєстру захищених робіт випускників інституту – як зв'язок з випускниками та елемент нової форми профорієнтаційної роботи. Ключовим є перевірка на відсутність плагіату, адже головним завданням написання магістерської роботи є формування власних науково обґрунтованих пропозицій.

     Викладання дисциплін іноземною мовою – ще один виклик, що стоїть перед сучасним ВНЗ, оскільки оволодіння профільною термінологією дозволить максимально результативно використовувати іноземний досвід та готувати фахівців до глобалізованого середовища. 
     Кожен факультет має самостійно здійснити розподіл навчального плану на аудиторні заняття і практичну частину, оскільки задача реалізації магістерської програми – ідеально поєднати кращого педагога і практика, які б передали свої знання і досвід студентові.

    Важливим є вибір тематики магістерських робіт. І в даному питання інститут має сформувати чітку принципову позицію: лише 60% тем повинні носити фундаментальний характер, решта – інноваційні та неординарні теми – ті, що змусять подивитися на існуючі парадигми під новим кутом зору, відмовитися від певних звичних правил.
     Завдання викладацького колективу по відношенню до студента-магістра – навчити філософії життя, вмінню займатися науковою роботою, пропонувати і вирішувати альтернативні завдання, що диктує сьогоднішнє конкурентне ринкове середовище, сформувати повне технологічне розуміння аграрних процесів та опанувати сучасні комп’ютерні програми, що необхідні в роботі.

     У ході семінару також акцентували увагу на методиці дослідження при підготовці магістерської робіт, співпраці з підприємствами, органами влади регіонального рівня, покращенні матеріально-технічної бази, участі в наукових грантах та конкурсах спільно зі студентами.

     У заключному слові директор Ніжинського агротехнічного інститут Василь Лукач подякував керівництву університету за підтримку у ліцензуванні магістерських програм та проведений семінар. Також в черговий раз підкреслив, що магістерські програми – велика відповідальність для всього колективу інституту, оскільки викладач в магістратурі – це в першу чергу дослідник, вчений з зі світовим ім’ям. Ми маємо пишатися нашими магістрами, а вони своєю альма-матер. Так що в добру путь!

 Василь Кулик,
в.о. заступника директора
з навчально-виховної роботи

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook