ІІІ Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених «Актуальні проблеми наук про життя та природокористування»

28 жовтня 2015 року
НДІ економіки і менеджменту

 

 

ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених 

«АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАУК ПРО ЖИТТЯ  ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ» 

28-31 жовтня 2015 року

 

 

Секція 4. РОЗВИТОК ЕКОНОМІКИ І МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

 

Відповідальні:  Талавиря Микола Петрович– директор НДІ економіки та менеджменту; 

Морозюк Наталія Володимирівна – голова ради молодих вчених НДІ економіки і менеджменту. 

 

Андрєєв І.В. 

ДО ПИТАННЯ ЕФЕКТИВНОГО ГОСПОДАРЮВАННЯ СІЛЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ 

Бабічева В.С., Назаренко В.С. 

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЗБУТУ МОЛОКА 

Бабічева О.І., Савченко О.А. 

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА 

Балановська Т.І., Білецька Г.С. 

ВРАХУВАННЯ РИЗИКІВ ПРИ УПРАВЛІННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ВИРОБНИЦТВА СВИНИНИ 

Балановська Т.І., Драмарецька К.П. 

АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 

Береговий К.В. 

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОЛОКОПРОДУКЦІЄЮ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ 

Блохіна М.М. 

ДІАГНОСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ФОРА» 

Брудна К.В. 

УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 

Буряк Р.І. 

ВПЛИВ КАТЕГОРІЇ «ЯКІСТЬ» НА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК СУСПІЛЬСТВА 

Буряк Р.І., Гриценко М.В. 

МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ  КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 

Буряк Р.І., Коцюруба М.В. 

КОНКУРЕНТНИЙ БЕНЧМАРКІНГ ОРГАНІЧНИХ БРЕНДІВ КРАЇН — УКРАЇНИ, НІДЕРЛАНДІВ ТА ФРАНЦІЇ 

Васюта Т.М. 

СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГАЛУЗІ ПТАХІВНИЦТВА 

Vlaeva O.P, Kyryliuk D.O. 

PROSPECTS OF OILSEED MARKET IN TERMS OF EUROPEAN INTEGRATION 

Волошин П.І. Кирилюк О.Ф.

СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО ЯЄЧНОГО ПТАХІВНИЦТВА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ 

Гапоненко К.В. 

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ ЗЕРНА 

Гогуля О.П. 

СПОЖИВАЦЬКІ ПРІОРИТЕТИ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ 

Гребеннікова А.А. 

ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ 

Гурінчук Д.В. 

ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 

Гурська Л.Л. 

МЕНЕДЖМЕНТ ЯКОСТІ – НАСКРІЗНИЙ АСПЕКТ УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 

Данилевська І.В. 

МОТИВАТОРИ, ЯКІ СПОНУКАЮТЬ ДО ПРАЦІ СПЕЦІАЛІСТІВ ГОСПОДАРЮЮЧИХ СУБ’ЄКТІВ АПК 

Дворник І.В., Талавиря М.П. 

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РІВНЯ ДОХОДІВ СІЛЬСЬКОГО НАСЕЛЕННЯ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ 

Джунь А.О. 

УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ПІДБОРУ, ПІДГОТОВКИ ТА ВИКОРИСТАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ 

Дзюба Т.А

САМОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕГІОНУ ЯК ПРИНЦИП ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ 

Dibrova M., Dibrova L. 

FOREIGN DIRECT INVESTMENTS IN UKRAINIAN ECONOMICS IN TERMS OF FINANCIAL-ECONOMIC INSTABILITY 

Дідківська О.О., Кирилюк Д.О. 

ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ЗЕРНА 

Добрівська М.В. 

БІОЕКОНОМІКА – СТАЛЕ ВИКОРИСТАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ РЕСУРСІВ 

Завальнюк К.С. 

СТРАТЕГІЇ ІНТЕНСИВНОГО РОСТУ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ 

Замора О.І. 

ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ 

Зоргач А.М

ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ ЕКОНОМІКИ 

Клімчук О.М. 

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ЗЕРНА 

Коробенко Р.І. 

ДО ПРОБЛЕМ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ 

Костенко К.П. 

УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ 

Кудашева Д.І

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ОВОЧІВ 

Кузьмінець К.С. 

ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ АПК 

Куц М.С. 

ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА ДОПОМОГОЮ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ 

Лазаренко В.І. 

ДОСЛІДЖЕННЯ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ ЦУКРУ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ ТА ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ГАЛУЗІ

Ланченко Є.О., Табачук Ю.М., Ващенко А.П. 

РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН І МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ 

Ларіна Я.С., Ситник Д.В. 

ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ 

Ларіна Я.С., Чумак Ю.Д. 

ОРГАНIЗАЦIЯ КОМУНIКАТИВНОЇ ПОЛIТИКИ ПIДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ 

Лебейчук І.С. 

ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ РОСЛИННИЦТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ 

Литвинець Н.О. 

ФОРМУВАННЯ КАПІТАЛУ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ 

Луцій К.М. 

ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІІДПРИЄМСТВ 

Македон Г.М. 

РІВЕНЬ СПОЖИВАННЯ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ СІЛЬСЬКОГО НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ 

Малашта А.М. 

ДОСЛІДЖЕННЯ КОН’ЮНКТУРИ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ КУКУРУДЗИ 

Матвійчук А.Ю. 

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АПК 

Медвідь М.В. 

ЕКСПОРТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ 

Медушовська Я.Я., Кирилюк О.Ф.

ОЦІНКА КУПІВЕЛЬНОЇ СПРОМОЖНОСТІ НАСЕЛЕННЯ ЯК ОСНОВНОГО ІНВЕСТОРА ВИРОБНИЦТВА М’ЯСА ПТИЦІ В УКРАЇНІ В УМОВАХ РОЗВИТКУ  ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ 

Морозюк Н.В. 

МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ  ТЕРИТОРІЙ ЯК ОКРЕМОГО НАУКОВОГО НАПРЯМУ ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 

Обух А.В. 

БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ 

Павлюк О.В., Морозюк Н.В. 

ОСОБЛИВОСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ПРИМІСЬКОЇ  ЗОНИ

Петрюк М.В. 

СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ІНВЕСТОРІВ З ПРОЦЕСУ ВЕНЧУРНОГО ФІНАНСУВАННЯ 

Репетуха Ю.В. 

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЕФЕКТИВНОГО ВИРОБНИЦТВА ЗЕРНА В  СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 

Рябчик А.В. 

ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 

Рябчик А.В. Байбуз А.І. 

ОРГАНІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРА В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ 

Рябчик А.В., Гетманенко М.П. 

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ

Рябчик А.В., Головченко О.В. 

ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ 

Рябчик А.В., Дрозд Ю.С. 

КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ ПІДХОДІВ ДЛЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ 

Сарабай Н.С., Кирилюк Д.О. 

ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ СВІТОВОГО РИНКУ МОЛОКА ТА МОЛОКОПРОДУКТІВ 

SemenenkoY.S., Kyryliuk D.O. 

PROSPECTS OF THE DEVELOPMENT OF THE UKRAINIAN DOMESTIC MARKET OF MILK AND ITS PRODUCTS IN CONDITIONS OF EUROPEAN INTEGRATION 

Скоробагатько Ю.Г. 

ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 

Сліпуха Т.І. 

СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ МОЛОКА ТА МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ 

Слюсар С.Т. 

ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ОБСЛУГОВУЮЧИХ КООПЕРАТИВІВ В УКРАЇНІ 

Стажко О.А. 

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОН’ЮКТУРИ РИНКУ ПТАХІВНИЦТВА 

Торосян Г.А

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ КООПЕРАЦІЇ В УКРАЇНІ 

Tkachuk V. 

SOCIO-ECONOMIC DETERMINATION OF QUALITY OF LIFE OF THE RURAL POPULATION 

Троян А.В., Горго І.О. 

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЯК СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 

Циган К.В., Кирилюк О.Ф.

ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ БАЛАНСІВ СПОЖИВАННЯ М’ЯСА ПТИЦІ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ПРОДОВОЛЬЧИХ РИНКІВ 

Цимбалюк К.А. 

КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В АГРАРНІЙ СФЕРІ 

Чорний Г.М., Міщенко І.А. 

МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ ЕКОНОМІКИ 

Шевкопляс В.А. 

ОРГАНІЗАЦІЯ АГРАРНОГО МАРКЕТИНГУ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 

Шевчук М.І. 

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЦЕС ЯК ОБ’ЄКТ УПРАВЛІННЯ В ТРАНСФОРМАЦІЙНІЙ ЕКОНОМІЦІ 

Шелест Н.А. 

ІНТЕГРАЦІЯ СИСМЕМ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА БЕЗПЕКОЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ: СУЧАСНІ АСПЕКТИ 

Шкворець В.І. 

ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗА РАХУНОК ПОЛІПШЕННЯ ЇХ  МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ 

Щерба М.О. 

ПРОДАКТ-ПЛЕЙСМЕНТ ЯК МЕТОД ЗДОБУТТЯ КОНУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 

Ярема Л.В. 

РІВЕНЬ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН ЕКОНОМІКИ 

Ярошко М.С

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ АГРАРНОЮ СФЕРОЮ – НІМЕЦЬКИЙ ДОСВІД 

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook