СВЯТО ЗАРАДИ ЗНАННЯ

5 грудня 2014 року

     Чи знаєте Ви, як можна легко і швидко вивчити англійську мову?
     Впевнена, на таке запитання у кожного відповідь своя, і разом їх — дуже багато: мовні курси, підручники і посібники, індивідуальна робота з викладачами, самовчителі, розмовні клуби, інтерактивні та on-line заняття, мовна практика за кордоном … Проте у мене відповідь дещо інша: вивченню мови сприяє запрошення у журі конкурсу, котрий проводиться англійською мовою. Ведучі конкурсу говорять англійською, команди виступають англійською, результати оцінювання теж потрібно оголошувати англійською. Ось тому соромно чогось не розуміти, не вміти і, усміхаючись, кивати головою, роблячи вигляд, що тебе все влаштовує.
     Кілька днів посидівши за дещо забутою англійською граматикою, я наважилась прийняти запрошення і прийшла на конкурс веселих і кмітливих, організований старшим викладачем кафедри романо-германських мов і перекладу Оленою Соловйовою для студентів педагогічного факультету. Надихнула Олену Віталіївну на ідею участь у нещодавно проведеному конкурсі «НУБіП запалює зірки», де, як вона зізналася, ще раз переконалася: спільна творча робота — це не відпочинок, а хороші життєві і освітні уроки.
     Дух, що панував в аудиторії, де проходив граматичний КВК, був і творчим, і бойовим. Змагалися три команди першокурсників, проте готували завдання для конкурсів і святково оформляли залу студенти другого і третього курсів. На кожній парті – акуратно прикріплені цитати про мову, її значення в житті людини (звичайно, англійською), весь зал — у цікавих плакатах, на екрані — серйозні і жартівливі граматичні презентації. 
      І от час настав — команди запросили на сцену для привітання. Кожна із трьох поводила себе невимушено і впевнено, розповідаючи чи співаючи про себе, своїх друзів, університет, своє навчання. 


     

     Найцікавішим виявився конкурс пантоміми: це були справжні міні-вистави, коли команди отримували картку з описом дії, а потім показували її без словесного тексту для того, щоб суперники відгадали прикметник, котрий емоційно описує цю дію. 
      Найскладнішим став музичний, адже треба було, слухаючи пісню англійською мовою, визначати граматичні явища, які у пісні використовуються. Пісні виявилися знайомими, багато хто їх підспівував, але виконати завдання вдалося небагатьом.
     Найвеселішим було видовище, коли команди, маючи набір із восьми літер, повинні були якнайшвидше скласти із чотирьох із них неправильне дієслово, значення котрого читали ведучі. Майже, як у грі «Хто зверху ?», дівчата і хлопці ставили одне одного на місце, викликаючи радісні емоції глядачів і навіть вимогливого журі.


     Найсерйознішим завданням було те, що поставили перед лідерами команд: відповідно до жеребкування дати відповіді на запитання: «Що б Ви зробили, якби залишилися на Землі один ?», «Що б Ви зробили, якби знали мову тварин ?», « Що б Ви зробили, якби прокинулися і відчули, що Ви – не Ви, а Ваш улюблений викладач ?». Часу на підготовку практично не було, тому і фантазія, і гумор, і добре знання мови повинно було поєднатися досить швидко.

     

     А долю переможця, як завжди, вирішило домашнє завдання. Проте, як вважало журі ( а в його складі був декан педагогічного факультету Ростислав Тарасенко, заступник декана Андрій Блозва, завідувач кафедри романо-германських мов і перекладу Оксана Іванова, доцент кафедри Наталя Арістова, асистент Уляна Жорнокуй), переможених серед команд не було — всі отримали задоволення, море позитиву і, звичайно, заслужені подарунки.

Ірина Майданюк,
завідувач кафедри культурології

 


Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook